اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT
اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT

قابلیت های جدید اضافه شده به اکسل 2016

 همونطور که احتمالاً میدونید چند روز پیش نسخه جدید نرم افزار Office یعنی Office 2016 به صورت رسمی به بازار عرضه شد. این نسخه از آفیس هم مثل نسخه های قبل دارای تغییرات و ویژگی های جدید زیادی هست. یکی از نرم افزارهای بسته آفیس که مثل همیشه با نسخه جدید امکانات و قابلیت هایی به اون اضافه شده نرم افزار اکسل هست که در ادامه این مطلب با چندتا از مهمترین قابلیت های جدید اضافه شده به نسخه 2016 اکسل آشنا خواهیم شد.

  ادامه مطلب ...

چگونه یک گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟

آیا تا به حال برای‌تان پیش آمده که گوشی خود را جایی بگذارید و نتوانید آن را پیدا کنید؟ روش‌هایی وجود دارند که با کمک آن‌ها قادر خواهید بود تا مکان یک گوشی سرقت شده یا گم شده را شناسایی کنید؛ با این روش‌ها می‌توانید علاوه بر پیدا کردن گوشی، از امنیت اطلاعات خودتان هم اطمینان خاطر داشته باشید. ادامه مطلب را بخوانید تا چگونگی یافتن تلفن همراه و محافظت از محتویات آن را فرا بگیرید.

گم شدن یا دزدیده شدن یک گوشی موبایل می‌تواند با ضرر و زیان و نگرانی‌هایی در مورد امنیت حریم خصوصی همراه باشد، چون علاوه بر از دست رفتن یک دستگاه گران قیمت، اطلاعات و فایل‌های خصوصی هم در معرض دسترسی غیرمجاز و سو استفاده قرار می‌گیرند، اما روش‌هایی وجود دارند که این ضرر و زیان و نگرانی‌ها را از بین می‌برند یا به حداقل کاهش می‌دهند.

  ادامه مطلب ...

معرفی IPv6 به صورت کامل همراه با کتاب

چرا به پروتکل IPV6 نیازمندیم؟ جواب بسیار ساده است. زیرا ما نیاز به برقراری ارتباط داریم و سیستم فعلی جوابگوی رشد فزاینده تکنولوژی نیست.

 

ادامه مطلب ...

متداولترین پورت های آسیب پذیر

امروزه شاهد حضور پر قدرت سیستم های عامل در تمام عرصه های پردازش اطلاعات می باشیم .سیستم عامل، یکی از عناصر چهار گانه در یک سیستم کامپیوتری است که دارای نقشی مهم و تعیین کننده در ارتباط با نحوه مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری است . پرداختن به مقوله امنیت سیستم های عامل ، همواره از بحث های مهم در رابطه با ایمن سازی اطلاعات در یک سیستم کامپیوتری بوده که امروزه با گسترش اینترنت ، اهمیت آن مضاعف شده است . بررسی و آنالیز امنیت در سیستم های عامل می بایست با ظرافت و در چارچوبی کاملا" علمی و با در نظر گرفتن تمامی واقعیت های موجود ، انجام تا از یک طرف تصمیم گیرندگان مسائل استراتژیک در یک سازمان قادر به انتخاب منطقی یک سیستم عامل باشند و از طرف دیگر امکان نگهداری و پشتیبانی آن با در نظر گرفتن مجموعه تهدیدات موجود و آتی ، بسرعت و بسادگی میسر گردد .

  ادامه مطلب ...