اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT
اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT

نقد و بررسی مشخصات سامسونگ galaxy J6 و galaxy J6 plus

سامسونگ این بار در اردیبهشت ۹۷  از گوشی جدیدی با نام galaxy J6  رونمایی کرده است و پس ازگذشت مدت کوتاهی گوشی میان رده ای با نام galaxy J6 plus  را نیز معرفی کرد که این گوشی ها در مدت زمان کوتاهی توانسته اند محبوبیت خود را در بین مردم افزایش دهند و بسیاری از افراد به خرید این گوشی ترغیب کرد شده اند .

با ما در سایت  جفت هیچ همراه باشید تا به بررسی این دو مدل گوشی سامسونگ بپردازیم .

galaxy J6

صفحه نمایش ۵٫۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰*۱۴۴۰ بسیار خود عمل می کند ، صفحه نمایشگر از نوع   Super AMOLED  است که رنگ  ها را بسیار واضح و زیبا به نمایش در می آورد . در این مدل گوشی از بدنه ی پلاستیکی استفاده شده است  و وزنی تنها برابر با ۱۵۴ گرم را داراست . اگر درصد روشنایی نمایشگر را به ۱۰۰ درصد برسانیم قابلیت خوانایی در نور خورشید می تواند شما را راضی نگه دارد .

galaxy J6

سیستم عامل galaxy J6  از اندروید ۸٫۰ اوریو پشتیبانی می کند و پردازنده ی آن ۸ هسته ای می باشد . رنگ بندی آن در ۳ رنگ مختلف مشکی ، طلایی و آبی در دسترس طرفداران می باشد . رم این گوشی ۳ گیگابایت  در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی  و  ظرفیت درگاه حافظه آن تا ۲۵۶ گیگابایت را پشتیبانی می کند .

دوربین اصلی این گوشی  ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه  دیافراگم  f/1.9 و دوربین  سلفی ۸ مگاپیکسل به همراه فلش LED  با دیافراگم f/1.9 طراحی شده اند . فیلم برداری ۱۰۸۰P  با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و تشخیص چهره ، پانوراما از دیگر ویژگی های galaxy J6  می باشد.

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری galaxy J6  در یکبار شارژ ۳۶ ساعت دوام دارد اما متاسفانه از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی کند .

galaxy J6

 از دیگر ویژگی  های این گوشی باید به حسگر اثرانگشت و درگاه دو سیم کارته نانو آن اشاره کنیم . سیستم عامل این گوشی به شما این اجازه را می دهد که صفحه نمایش   galaxy J6 را به دو نیمه کاملاً مجزا تقسیم کنید و  از اجرای  جفت برنامه ها به طور همزمان لذت ببرید . بنابراین بطور مثال می توانید در هنگام  تماشای پیام های خود ، تماشای کلیپ های ویدئویی را نیز ادامه دهید . یکی دیگر از قابلیت های آن  فعال و غیرفعال کردن Wi-Fi بدون دردسر، Galaxy J6 سابقه Wi-Fi شما را ذخیره می کند و هنگام ورود و خروج از نقاط مورد استفاده به طور خودکار روشن و خاموش می شود تا بتوانید شارژ بیشتری را برای گوشی خود حفظ کنید این قابلیت چندی پیش در گوشی های پرچمدارش اضافه شده بود . این گوشی دارای نرم افزار سلامتی با نام Samsung Health می باشد که می توانید روزانه سلامتی خود را پیگیری کنید و عادات تغذیه ای و الگوی خواب تان را در نمودار ساده ای بررسی کنید .

همچنین پیشنهاد می کنم نقد و بررسی گوشی سامسونگ A9 2018 را بخوانید .

galaxy J6 plus

پس از شنیدن شایعات و مشخصات احتمالی که مدت ها  به گوش می رسید این گوشی اکنون در اختیار کاربران قرارگرفته است و به خوبی مخاطبانش را مجذوب خود کرده است . اگر به دنبال یک گوشی با قیمت مقرون به صرفه در عین حال حرفه ای و مجهز می گردید galaxy J6 plus یک انتخاب منطقی و عاقلانه برای شما می باشد . تا پایان این نقد و بررسی  لطفاً ما را همراهی کنید .

galaxy J6 plus

صفحه نمایش ۶٫۰ اینچی با رزولوشن ۷۲۰*۱۴۸۰ پیکسل و فلش LED از امکانات این گوشی می باشد . از فیلم برداری  ۱۰۸۰P  با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه  نیز بهره من گشته است. رم ۳ – ۴ گیگابایت در کنار حافظه داخلی ۳۲- ۶۴ و پشتیبانی درگاه حافظه تا ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت  و سیستم عامل  اندروید ۸٫۱ اوریو  از دیگر مشخصات فنی این گوشی می باشد .

دوربین

دوربین اصلی galaxy J6 plus  خوشبختانه  دوگانه می باشند البته چندان لنز های با کیفیتی را به همراه ندارد ولی شما می توانید حالت های مختلف عکس برداری را با این گوشی تجربه کنید ، دوربین ها شامل  لنز ۱۳ مگاپیکسلی با دیا فراگم f/1.9 در کنار لنز ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2   قرار گرفته اند و همچنین  دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.9  تعبیه شده است .

galaxy J6 plus

پردازنده ی چهار هسته‌ای ۱٫۴ گیگاهرتزی چندان قوی نمی باشد اما برای کارکرد معمولی روزانه قطعاً شما را راضی نگه می دارد .باتری کمی از مدل  galaxy J6  ، ظرفیت بیشتری را به همراه  دارد و ۳۳۰۰ میلی آمپری می باشد . رنگ بندی در ۴ رنگ مشکی ، خاکستری ، قرمز و آبی موجود می باشد . وزن galaxy J6 plus  به لطف بدنه ی شیشه ای آن  ۱۷۸ گرم می باشد و زرق و برق زیبایی را به همراه دارد . این گوشی دارای حسگر اثرانگشت در کنار گوشی می باشد.

نتیجه کلی

مشخصات 

galaxy J6 plus

galaxy J6  

  اندازه صفحه نمایش۶٫۰ اینچ۵٫۶ اینچ
  رزولوشن۱۴۸۰*۷۲۰۱۴۴۰*۷۲۰
  سیستم عامل۸٫۱ اوریو۸٫۰ اوریو
  وزن۱۷۸ گرم۱۵۴ گرم
  رم۴ گیگابایت۳ گیگابایت
  حافظه داخلی۶۴ گیگابایت ۳۲ – ۶۴ گیگابایت
  کارت حافظه۵۱۲ گیگابایت۲۵۶ گیگابایت
  دوربین اصلی۱۳ + ۵ مگاپیکسل۱۳ مگاپیکسل
  سلفی۸ مگاپیکسل ۸ مگاپیکسل
  ظرفیت باتری۳۳۰۰ میلی آمپر۳۰۰۰ میلی آمپر
  جنس بدنهشیشه ای پلاستیکی
  رنگ بندیمشکی ، خاکستری ، قرمز ، آبیمشکی ، طلایی ، آبی

نظر شما درباره ی این دو گوشی هوشمند چیست ؟ من دو گوشی A6 و A6 Plus  را بیشتر پسندیدم مشخصات و نقد بررسی این دو گوشی را نیز بخوانید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.