اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT
اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT

دلایلی برای حضور برند شما در اینستاگرام

  امروزه اینستاگرام از یک پاتوق جوانانه شیک برای به‌اشتراک‌گذاری زیبایی‌های روزانه به یک مکان اجتماعی جدی با وعده‌های بزرگ برای پیشبرد اهداف کسب‌وکار بدل شده است. براساس تحقیقات، ۳۴ درصد از کاربران آمریکایی از اینستاگرام استفاده کرده و به‌نوعی این شبکه اجتماعی دومین شبکه اجتماعی پرکاربرد بعد از فیس‌بوک در آمریکا است. اینستاگرام دارای رتبه ۲۹ جهانی براساس شاخص‌های alexa بوده و بیستمین سایت پربازدیدشونده در آمریکا است.

5465786897697

اینستاگرام یک فرصت منحصربه‌فرد را برای اهداف کسب‌وکار با درگیر شدن مخاطبان در محتوای بصری در اختیار می‌گذارد. به همین دلیل این نوشتار دلایل اینکه یک برند باید در اینستاگرام قرار گیرد را ارائه می‌دهد چون در غیراین‌صورت فرصت‌های قابل توجهی را از دست خواهد داد. کاربران اینترنت زمان بالاتری را نسبت به سایر صفحات اجتماعی در اینستاگرام می‌گذرانند.

تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران تقریباً ۱۲ میلیارد دقیقه از زمان خود را در ماه در اینستاگرام می‌گذرانند و با توجه به تعداد بازدیدکنندگان اینستاگرام نسبت به برخی از شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد، این بدین معناست که برندها می‌توانند تمرکز بالایی را برای ارائه قدرتمند محصولات خود در اینستاگرام داشته باشند. اینستاگرام می‌کوشد با استفاده از شیوه‌های نوآورانه هر روز بر تعداد مخاطبان افزوده و با استفاده از این روش توجه و تمرکز بیشتری را برای مشاهده و بررسی در اختیار کاربران قرار دهد.

اینستاگرام توانایی منحصربه‌فردی را برای تقویت برند با محتوای بصری ارائه می‌دهد.محتوای بصری به شما این فرصت منحصربه‌فرد را می‌دهد که تصمیم بگیرید چگونه می‌خواهید برند خود را معرفی کنید. یکی از ویژگی‌های اصلی اشتراک تصویر این است که می‌توانید ویژگی‌های انحصاری بسیاری را به آن بیفزایید. با استفاده از این ویژگی‌ها شما می‌توانید نگاه متفاوت یا احساس خود را نیز به اشتراک بگذارید. برخلاف فیس‌بوک که پست‌های شما را به بخش کوچکی از مخاطبان شما نشان می‌دهد، پست‌های اینستاگرام در میان خوراک همه دنبال‌کنندگان نمایش خواهد یافت. این امر به شما اطمینان می‌دهد که مطالب ارزشمند شما حتماً دیده می‌شود. 

اینستاگرام می‌تواند به‌عنوان یک تولید‌کننده محتوا برای سایر شبکه‌های اجتماعی عمل کند. اینستاگرام در میان شبکه‌های اجتماعی دارای بالاترین نرخ تبدیل است.براساس تحقیقات انجام شده، نرخ بازدیدکنندگان اینستاگرام برای خرید در هنگامی‌که از این سایت بازدید می‌کنند، حدود ۱,۰۸درصد است. این بدین معنی است که به ازای هر ۱۰۰ نفری که شما را در اینستاگرام می‌یابند، یک نفر از شما خرید خواهد کرد و این خود یک فرصت استثنایی و بزرگ است.

منبع:forsatnet.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.