اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT
اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT

معرفی سایت و وبلاگ های آموزشی و علمی ایران و جهان

 

 http://arstechnica.com

این سایت جدیدترین اطلاعات را دربارة کامپیوتر، برنامه های کامپیوتری و فعالیت های شرکت های بزرگ کامپیوتری در اختیار شما قرار می دهد. از طریق این سایت می توانید مقالاتی را دربارة فعالیت شرکت مایکروسافت در قبال هکرها به دست آورید. این سایت شما را با مدل ها و گونه های جدید کامپیوتر آشنا می کند. در آرشیو این سایت مقالات متنوعی در اختیار شما قرار می گیرد. شرکت Ars تولید کنندة محصولات کامپیوتری متنوعی بوده و می توانید در این سایت اطلاعاتی در مورد آنها به دست آورید و از خدمات تکنیکی این مرکز مطلع شوید.

 

http://australia.creative.com

این شرکت سازندة سیستم های دیجیتالی و کامپیوتری می باشد. از طریق این سایت می توانید اطلاعات بیشتری درباره ی فعالیت های این مرکز به دست آورید. در بخش مقالات این سایت، توضیحات مفصلی در مورد محصولات این شرکت یافت می شود و آخرین اخبار را در زمینة محصولات کامپیوتری و دیجیتالی به شما ارائه می دهد. از طریق این سایت می توانید جوایزی را که تاکنون به این شرکت تعلق گرفته مشاهده نمایید.

 

سایتهای مفید در رابطه با رشته مهندسی شیمی

http://www.pafko.com/history/h_whatis.html

این سایت بسیار مفید به معرفی رشته مهندسی شیمی میپردازد . انواع گرایش های این رشته در این سایت توضیح داده می شوند و مراجعه کنندگان به این سایت می توانند مطالب جالب و مورد توجهی را در مورد این رشته از این سایت فراگیرند .

 

http://www.chembio.uoguelph.ca/serguei/brief.htm

در این سایت می توان مراحل حل یک مسئاله در رشته مهندسی شیمی را از طریق چارت ارائه شده آموخت . این سایت با کمک این چارت آموزشی گسترده در حل بسیاری از مسائل می تواند یاری رسان به مهندسین شیمی باشد .

 

http://www.chemexpo.com/

سایت OPD یک سایت مرجع برای تحقیقات و جستجو در مسائلی است که در رشته مهندسی شیمی امکان رخداد دارد . در قسمت جستجوی این سایت می توان با وارد کردن کلمه کلیدی مناسب به نتایج تحقیقات به عمل آمده در آن زمینه دست یافت ، این موتور جستجو دارای منابع اطلاعاتی گسترده ای است که امر جستجو را تسهیل می بخشد .

 

http://www.ornl.gov/sci/csd/CSD%20Organization/CSDorganization.html

این سایت به گروه  CSD تعلق دارد . این گرده محقق نتایج تحقیقات خود را در زمینه مهندسی شیمی در این سایت ارائه می کنند . موارد زیادی از نتایج تحقیقات این تیم در سایت آورده شده است و می توان با مراجعه کردن به سایت از آنها مطلع شد. علاوه بر این ، امکان جستجوی گسترده در سایت قرار داده شده است تا بتوان با استفاده از آن به تحقیقات مورد نظر دسترسی پیدا کرد .

 

http://www.chemicalonline.com

این سایت ارائه دهنده یک مجله تخصصی برای رشته مهندسی شیمی می باشد . با عضو شدن در این سایت می توان این ماه نامه را از طریق E-MAIL دریافت کرد . همچنین یک موتور جستجو در این سایت گنجانده شده است که می توان بوسیله آن اطلاعات مربوط به موضوع دلخواه کاربر در زمینه مهندسی شیمی را دریافت کرد .

 

http://www.wiley-vch.de/vch/software/ullmann/index.html

این سایت به انتشارات WILEY تعلق دارد که یکی از موفق ترین و مشهورترین ناشران کتاب های تخصصی رشته مهندسی شیمی محسوب می شود .  در این سایت امکان مشاهده کتاب های منتشر شده جدید ، لسیت کل کتب منتشر شده و همچنین چکیده کتب را مشاهده و مطالعه کرد . در ضمن امکان خرید کتب از طریق این سایت نیز با استفاده از کارت های اعتباری بین المللی میسر می باشد .

 

http://www.howstuffworks.com/oil-refining.htm

این سایت امکان اطلاع رسانی در مورد مطالب موجود در مهندسی شیمی را برای کاربرانی که به این سایت مراجعه می کنند فراهم می کند. مطالبی از قبیل پروسه پالایش نفت ، اعمالی که در پتروشیمی ها بر روی مواد اولیه برای رسیدن به محصول مورد نیاز انجام می شود و سایر عملیات انجام شده در این رشته را می توان در این سایت مشاهده کرد .

 

 

مجموعه سایت های مرتبط با رشته های معماری و عمران

www.pubs.asce.org/cedbsrch.html

در اینجا با سایت جامعه مهندسی عمران امریکا آشنا می شویم . در سایت می توان مطالبی چون کتاب ها ، ژورنال ها و مقالات و متن های آموزشی را می توان مشاهده کرد . همچنین یک موتور جسجتوی قدرتمند را می توان در سایت مشاهده کرد که ارآئی بالائی در یافتن مطالب تخصصی در زمینه مهندسی عمران دارد .

 

www.icivilengineer.com/

سایت I CIVIL ENGINEER یک سایت اطلاع رسانی درباره مهندسی عمران در اینترنت می باشد . در سایت می توان اخبار ، پروژه های جدید ، امکانات جستجوی مطالب تخصصی ، اخبار صنعت ، مشاهده پروژه های عظیم عمران ، مجله های تخصصی ، آموزش ONLINE  و گزارش رویدادهای اتفاق افتاده در حیطه مهندسی عمران را مشاهده کرد .

 

www.cerf.org/research/material.htm

سایت CERF به ارائه مطالبی درباره مواد به کار برده شده در ساختن بناها و ساختمان ها می پردازد . مواد پیشرفته ، تکنولوژی های جدید در مواد ، پروژه ها ، اخبار و انتشارات موسسه را می توان در سایت مشاهده کرد .

 

www.ce.berkeley.edu/

این سایت به دانشکده مهندسی عمران دانشگاه BERKELEY تعلق دارد . در سایت امکانات جستجو برای پیدا کردن مطالب مورد نظر کاربران قرار داده شده است ، همچنین منابع اطلاعاتی عمران ، کتابخانه مهندسی ، تحقیقات ، پروژه های انجام شده و مرکز تحقیقات دانشکده و آخرین اخبار را می توان در این سایت مشاهده کرد .

 

http://www-ce.stanford.edu/

این سایت به بخش مهندسی عمران ومعماری دانشگاه STANFORD تعلق دارد . در سایت می توان به مطالبی از قبیل برنامه های جدید موسسه ، برنامه های تحقیقاتی و مطالب بسیار دیگری که در پائین سایت آمده است را مشاهده کرد .

 

www.cee.mtu.edu/

دانشکده مهندسی عمران و معماری دانشگاه MICHIGAM در این سایت به معرفی آن مرکز و فعالیت های انجام گرفته در آن می پردازد . در سایت می توان مواردی چون INDEX الفبائی مطالب سایت ، امکانات جستجو ، همکاران موسسه ، آخرین اخبار و رویدادها ، برنامه های آموزشی دانشگاه و تحقیقات به عمل آمده در آن واحد را مشاهده کرد . 

 

www.sustainableabc.com/

در این سایت به ارائه مطالب و اطلاعاتی درباره معماری پرداخته می شود . همچنین می توان LINK هایی به سایت های دیگر مرتبط را مشاهده کرد . انواع ساختمان ها با معماری های مختلف در این سایت نشان داده شده اند .

 

www.engr.wisc.edu/cee/

گروه مهندسی عمران و معماری دانشگاه WISCONSIN-MADISON در این سایت به معرفی خود می پردازد . در سایت می توان اطلاعاتی درباره اساتید و دانشجویان موسسه ، برنامه های در دست اقدام موسسه ، تحقیقات به عمل آمده ، خبرنامه ها و ارتباط با صنعت در دانشگاه را بدست آورد .

 

www.ce.jhu.edu/

این سایت به بخش مهندسی معماری و عمران دانشگاه JOHN HOPKINS مربوط می باشد . در سایت امکان دسترسی به آخرین اخبار و رویدادها فراهم می باشد ، همچنین می توان اطلاعاتی درباره برنامه های آموزشی موسسه ، اعضا ، سمینارها ، تحقیقات به عمل آمده در آن مرکز ، منابع اطلاعاتی مرجع و امکانات جستجو را در سایت را در دسترس مشاهده کرد .

 

www.nexusjournal.com/

ژورنال تخصصی مهندسی عمران و معماری  NEXUS را می توان در این سایت مشاهده کرد . در سایت امکان دریافت شماره جدید ژورنال پس از عضو شدن در سایت میسر می باشد ، همچنین در صورت نیاز امکان دسترسی به آرشیو نشریات نیز میسر می باشد . مطالب دیگری چون تحقیقات ، کتاب ها ، کتابخانه مجازی و امکانات عضویت در سایت فراهم شده است .

 

www.ccee.iastate.edu/

این سایت به کالج مهندسی عمران و معماری LOWA STATE UNIVERSITYتعلق دارد . در سایت می توان به مواردی چون تحقیقات ، بخش های آموزشی موسسه ، معرفی گروه ، رویدادها ، خبرها ، منابع اطلاعاتی مرجع ، امکانات جستجو ،INDEX الفبائی مطالب سایت ، پروژه های تحقیقاتی ، برنامه های مهندسی و آموزش اشاره کرد .

 

 

 

مجموعه سایت های معرفی شده در زمینه فن آوری اطلاعات

www.itac.ca/

سایت ITAC به انسیتوی فناوری اطلاعات کانادا تعلق دارد . در سایت می توان مواردی چون آشنائی با ITC ، اخبار ، رویدادها ، امکانات جستجو ، عضویت و کتابخانه را مشاهده کرد .

 

www.lucent.com/minds/infotheory/

این سایت به لابراتوای به نام LUCENT که درزمینه فناوری اطلاعات فعالیت دارد می پردازد . امکان جستجوی مطالب در یایت میسر می باشد . همچنین می توان مطالبی درباره موسس این موسسه را در سایت مطالعه نمود .

 

http://absolute-space.net/

در این سایت به اطلاعات ، تکنولوژی اطلاعات و تئوری وجودی آن پرداخته می شود . اطلاعات چیست ، چگونه می توان اطلاعت را در اختیار گرفت و مطالب بسیار دیگر از مواردی می باشند که در سایت مشاهده می شوند .

 

www.cioinsight.com

سایت INSIGHT به ارائه اطلاعات و مفاهیمی درباره فناوری اطلاعات می پردازد . در سایت می توان امکانات جستجو را در اختیار داشت . همچنین مطالب ارائه شده درباره فناوری اطلاعات که در سایت قرار داده شده اند مثل کتاب ها ، گزارش رویداده و اخبار را می توان مشاهده کرد . امکان ثبت نام رایگان نیز در سایت میسر می باشد .

 

http://capellauniversity.edu

این سایت به دانشکده تکنولوژی دانشگاه CAPELLA تعلق دارد . در سایت دانشکده می توان به موارد آموزشی درباره فناوری اطلاعات و استفاده از تکنولوژی های جدید برای استفاده در مدیریت اطلاعات دست یافت . امکانات جستجوی مطالب داخل سایت فراهم می باشد . همچنین می توان با دانشکده آشنا شد ، درباره برنامه های آن در خصوص IT اطلاعاتی کسب کرد و به عضویت سایت در آمد . مطالب دیگری درباره تکنولوژی اطلاعات را می توان در صفحه اصلی سایت مشاهده کرد .

 

www.technologyevaluation.com

در این سایت به نام GURU امکان دریافت جواب برخی از سوالات در ارتباط با ITفراهم آمده است . در سایت برای برقراری ارتباط باید ابتدا یکی از زیر مجموعه های فعالیت را انتخاب کرده و سپس آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کرد . در این صورت می توان از 2 ساعت مشاوره رایگان و خبرنامه روزانه ای درباره IT بهره مند شد .




موتورهای جستجوی علمی و کنفرانس و کتابخانه علمی


وبلاگهای اداره ها - گروهها و انجمن های آموزش و پرورش

۱-کارشناسی تکنولوژی آموزشی-مازندران

۲-گروههای آموزشی متوسطه

۳-سایت های مدارس خرم آباد لرستان

۴-گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی بوشهر

۵-وزارت آموزش و پروش

۶-دفتر آموزش و پروش پیش دبستانی و ابتدایی

۷-دفتر برنامه ریزی و تالیف کتب درسی

۸-گروه آموزشی توسعه کاربرد فناوری اطلاعات -شاهین شهر اصفهان

۹-گروههای درسی آموزش عمومی-شاهین شهر اصفهان

۱۰-کارشناسی گروههای آموزشی شهرستان گناباد -محمد مهدویان

۱۱-انجمن علمی آموزشی مدیریت واحدهای آموزشی

۱۲-وبلاگ آموزش متوسطه میبد -دهقانی

۱۳-وب سایت علوم تجربی کلات نادر -بهنام پیروی

۱۴-ارزشیابی تحصیلی و تربیتی عمومی اردبیل

۱۵-گروه زبان انگلیسی متوسطه شهرستان ایلام-عباس رستمی

۱۶-گروه ریاضی ناحیه 2 بندرعباس-محمد مهدی قلندری

۱۷-گروه ریاضی آموزش متوسطه شهرستان مهاباد

۱۸-گروههای آموزشی استان قم-ابراهیم زاده

۱۹-گروه آموزشی زبان انگلیسی مقطع متوسطه شهرستان ساوه -عباس اکبری

۲۰-پرهیب-انجمن علمی آموزشی معلمان زبان و ادبیات فارسی-استان قم -آقای ابراهیم زاده

۲۱-کارشناسی آموزش ابتدایی زرین شهر -شکر الله نصیری

۲۲-گروههای آموزشی مقطع متوسطه ناحیه 2تبریز-نوری

۲۳-زیست شناسی ناحیه 1همدان-سراوکی

۲۴-مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ملکان-آقایی


وبلاگهای مفید در زمینه آموزشی

۱-آدرس آموزش و پرورش کشورهای مختلف

http://nanavaran.blogfa.com/post-2.aspx

۲-سایت دولت

۳-حکمت تربیت-محمد حسنی

۴-گروه آموزش و پرورش

۵-وب سایت تخصصی فناوری اطلاعات

۶-یادگیری سیار -عبدالحمید پهلوزاده

۷-سایت تخصصی علوم

۸-مدیریت مدارس

۹-طنین تربیت-سعید شعبانلو

۱۰-مدارس شهرستان بندر گز

۱۱-شاخص های آموزشی-فرهاد خشکباری

۱۲-آموزگار-اصغر آمالی

۱۳-مرکز تربیت معلم امام خمینی کاشان

۱۴-آموزش spss

۱۵-آینه پژوهش-فرهاد سلطانی

۱۶-آموزش زبان انگلیسی-مهدی توکل

۱۷-میعاد گاه دانشجویان ایرانی در آلمان

۱۸-تعلیم و تربیت در ایران-محمدی

۱۹-دانشگاه آزاد اسلامی

۲۰-مدرسه فرایند -وبلاگ همه معلمان و شاگردان ایران

۲۱آموزش در لوای پرورش-فرهنگی

۲۲-نکات تربیتی-سید مهدی صالحی

۲۳-وبلاگ شخصی مدیریت-مطالبی برای مدیران مدارس خارج از کشور-عادل واسطی

۲۴-آدرس پایگاههای اینترنتی آموزشی

۲۵-کتابخانه الکترونیکی فارسی

۲۶-کوروش بهشتی

۲۷-علمی تحقیقی و نظرات شخصی-صادقی

۲۸-مطالب جالب و متنوع درباره زبان انگلیسی

۲۹-یادگیری فعال بصورت آنلاین

۳۰-زبان انگلیسی-حبیب الماسیان

۳۱-سایت بی بی سی برای زبان آموزان متوسطه و پیشرفته

۳۲-مجلس انس-کریم نظری

۳۳-ترفندهای رایانه و اینترنت-رضا سامانیان

۳۴-مقالات علمی مدیریت آموزشی-اسلامیه

۳۵-مرکز مشکلات ویژه یادگیری شاهرود-آرین

۳۶-آموزش شبکه-رضا شهبازی

۳۷-کلینیک فنی و تخصصی میناب

۳۸-اندیشکده اینترنتی

۳۹-کتابهای کمک درسی رایگان-علیرضا میزانیان

۴۰-ویژگیهای تدریس اثربخش-مهناز-ر

۴۱-تجارب یک معلم -مریم بهجتی


وبلاگ و وب سایت مجلات علمی داخلی و خارجی


وبلاگ مدیران

۱-مدیریت نوین مدارس-حسن میرزایی

۲-مدیر مدرسه-اعظم گلی زواره


وبلاگهای موسسات وسازمانهای آموزشی و پژوهشی

۱-پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران

۲-مرکز آمار ایران

۳-دانشگاههای ایران

۴-مرکز منابع تربیتی آمریکا(اریک)

۵-سازمان علمی ،فرهنگی و تربیتی ملل متحد(یونسکو)

۶-انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

۷-دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

۸-دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

۹-فصلنامه آموزش و پرورش

۱۰-موسسه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی

۱۱-هیات حمایت از کرسی نظریه پردازی -نقد و مناظره

۱۲-انجمن ایرانی تعلیم وتربیت

۱۳-موسسه علمی تامسونisi

۱۴-ارزشیابی بین المللی دانش آموزان (پیزا)

۱۵-انجمن بین المللی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

۱۶-مرکز مطالعات بین المللی تیمز و پرلز

۱۷-انجمن بین المللی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

۱۸-مرکز ملی آمار تعلیم و تربیت

۱۹-پژوهانه -پایگاه اطلاع رسانی گرانت های پژوهشی

۲۰-پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

۲۱-انجمن پژوهشهای آموزشی ایران

۲۲-جمعیت توسعه علمی ایران

۲۳-تحلیل وضعیت IT در ایران

۲۴-معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

۲۵-روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

۲۶-دانشنامه تعلیم و تربیت

۲۷-سند ملی آموزش و پرورش

۲۸-نظام استنادی علوم کشورهای اسلامی

۲۹-پایگاه اطلاع رسانی همایش های ایران

۳۰-مرکز منطقه اطلاع رسانی علوم و فناوری

۳۱-سایت اطلاع رسانی رویدادهای ایران-کنفرانس-همایش-جشنواره-سمینار و غیره

۳۲-پایگاه تخصصی اطلاع رسانی رویدادهای ایران

۳۳-پایگاه اطلاع رسانی همایش های ایرانی

۳۴-کانون ایرانی پژوهشگران فلسفه و حکمت

۳۵-انجمن بین المللی مربیان تربیتی


وبلاگهای اساتید دانشگاه و دانشجویان دکتری

۱-مدرسه ،دانشگاه ،اجتماع

۲-مدرسه سبز-ابراهیم طلایی

۳-شراره ها و شکوفه ها-کریم جباری

۴-هرکسی را توتمی هست و قلم توتم ماست-علی معین فر

۵-تربیت شهروندی

۶-آموزش مجازی کامپیوتر-مهدی فکور

۷-یادداشت های یک مردم نگار-نعمت الله فاضلی

۸-وب آموز-عباس رضوی

۹-علیرضا صادقی

۱۰-یادگیری الکترونیکی -جعفر یعقوبی

۱۱-آموزش و یادگیری الکترونیکی-دکتر خامسان

۱۲-دانشکده فرش هریس

۱۳-زمین لغزش-محمد رضا مهدویفر

۱۴-آموزش و پرورش و آموزش عالی-عبدالله علی اسماعیلی

۱۵-آموزش عالی-شهرام علی اسماعیلی

۱۶-روانشناسی تربیتی-ذکراله مروتی و ابوالفضل بابایی

۱۷-وب نوشت عبدالعزیز مولودی

۱۸-سخن-سیروس اویسی

۱۹-فلسفه تعلیم و تربیت-رضا محمدی

۲۰-جامعه شناسی و زندگی روزمره در ایران-عباس کاظمی عضو هیات علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران

۲۱-ارتباطات پنجره ای به سمت اندیشیدن برای ارتباطات-دکتر امید مسعودی

۲۲-دکتر علی دلاور

۲۳-نادری زاده دانشجوی دکتری برنامه ریزی

۲۴-مطالعات برنامه درسی-سعید صفایی موحد

۲۵-دانشجوی دکتری علوم تربیتی دانشگاه وسترن کانادا-علیرضا مقدم

۲۶-گلزار ادب-محمد رضا نوروزی

۲۷-مدیریت نوین در هزاره سوم-دکتر حسین حاتمی

۲۸-نیلوفر-استاد مصطفی ملکیان

۲۹-تعلیم و تربیت-حمید عباسیان

۳۰-گروه جغرافیای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل-سید مرتضی هادیزاده فرد

۳۱-فرصتی برای دانشجویانم برای ارتباط-استاد زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اردبیل

۳۲-ارتباطات-دکتر امید مسعودی

۳۳-وبلاگ یک استاد خارجی

۳۴-وب سایت رسمی دکتر علی خلخالی-استاد علوم تربیتی

۳۵-استاد تدریس-خارجی

۳۶-دکتر سید مهدی سجادی

۳۷-آموزشی-علی بختیاری(رشته فیزیک)

۳۸-اکولوژی بوم شناسی-عبدالناصر اترک چالی 

۳۹-انجمن علمی-تربیتی دانشگاه آزاد اراک

۴۰-یاددهی و یادگیری علوم تجربی-دکتر عابد بدریان

۴۱-وبلاگ حقوقی انصاف-دکتر محمد علی جاهد

۴۲-اساتید ریاضی دانشگاه پیام نور اصفهان-نقد علی و علی شاهی

۴۳-دانشجویان دوره دکتری رشته ارتباطات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

۴۴-مدیریت و برنامه ریزی آموزشی-محمد آتشک

۴۵-دل سوخته پایدار-دانشجوی دکتری مدیریت آموزش عالی


وبلاگهای دانشجویان

۱-دانشجویان علوم تجربی دانشگاه آزاد اردبیل

۲-دانشجویان آمار دانشگاه اصفهان

۳-دانشجویان مهندسی عمران 83 دانشگاه لرستان

۴-دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان

۵-گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد بوشهر

۶-دانشجویان فلسفه آموزش و پرورش دانشگاه اراک

۷-دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد

۸-دانشجویان رشته کامپیوتر دانشگاه بیرجند

۹-دانشجویان پیش دبستانی84-دانشگاه اهواز

۱۰-انجمن علمی علوم تربیتی-دانشگاه اهواز

۱۱-گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد تویسرکان

۱۲-دنیای مجازی-دانشجوی فناوری اطلاعات شیخ بهایی-محمد رضا گرامی

۱۳-دانشجویان مهندسی نرم افزار دانشگاه ارومیه

۱۴-انجمن علمی علوم تربیتی آذربایجان غربی

۱۵-دانشگاه اکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

۱۶-آموزش دروس تخصصی مهندسی نرم افزار

۱۷-جامعه شناسی درسی برای فردا-نظام مشرفی

۱۸-دانشجویان کامپیوتر دانشگاه نبی اکرم-تبریز

۱۹-نگاهی متفاوت به برنامه ریزی درسی-مقدس یوسفی

۲۰-شیمی دانهای دانشکده شیمی دانشگاه تبریز

۲۱-دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت84 علوم و تحقیقات

۲۲-مهندسین کشاورزی زاهدان-حفیظ الله هاشمزهی

۲۳-دانشجویان الکترونیک دانشگاه گیلان

۲۴-دانشجویان فناوری اطلاعات پیام نور ارومیه

۲۵-دانشجویان معدن دانشگاه زنجان

۲۶-انجمن علمی دانشجویان فلسفه و حکمت قم

۲۷-آموزش دروس تخصصی نرم افزار کامپیوتر

۲۸-همکلاسی-وبلاگ گروهی دانشجویان صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

۲۹-وبلاگ مهندسی فناوری اطلاعات وارتباطات-علی

۳۰-کارشناسی ارشد کتابداری -محسن دارینی

۳۱-فلسفه آموزش و پرورش84-سعید ربوشه

۳۲-دانشکده مجازی علوم تربیتی و روانشناسی شهید چمران اهواز

۳۳-وبلاگ دانشجویان دکتری

۳۴-دانشجویان مترجمی 84

۳۵-انجمن علمی حقوق دانشگاه آزاد اردبیل

۳۶-وبلاگ تخصصی کامپیوتر- محمد از بوشهر

۳۷-گروه جغرافیای طبیعی دانشگاه آزاد واحد اردبیل

 ۳۸-کارشناسی ابتدایی آموزش و پرورش نکا-محمد حسین صفایی

۳۹-مدیریت آموزشی- فریبا

۴۰-معماری دانشگاه آزاد واحد اردبیل-عیسی لو

۴۱-نشریه الکترونیکی زیست شناسی و پزشکی-محمد امین میری

۴۲-خود ارزشیابی-مهدی اکبری

۴۳-انجمن علمی کامپیوتر مرکز دامغان-فرزانه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.