اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT
اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT

آموزش کپی اطلاعات آسیب دیده از روی هارد ،CD یا حافظه جانبی

 مطمئنا شما نیز با ارورهایی که نشان از خرابی فایل ها یا وجود مشکل در حافظه ها و دیسک ها بوده اند مواجه شده ید. AnyReader یک نرم افزار فوق العاده کاربردی می باشد که با استفاده از تکنولوژی خاص خود به شما این امکان را میدهد هرگونه از فایل هایی را که بر روی CD/DVD ها و یا فلاپی و فلش دیسک ها قابل اجرا نیستند را، اجرا کند! همچنین این نرم افزار می تواند دانلودهای نیمه کاره شما را که بر اثر قطع شدن اینترنت ناقص مانده اند را از ادامه دانلود کند. این نرم افزار که دارای یک قابلیت منحصر به فرد در میان نرم افزارهای کاربردی می باشد، به فایل های شما جان دوباره می بخشد.

  1. ابتدا نرم افزار را از طریق این لینک دانلود و نصب کنید .صفحه اصلی برنامه دارای 4 گزینه می باشد .

1 آموزش کپی اطلاعات آسیب دیده از روی هارد CD یا حافظه جانبی


گزینه اول مربوط می شود به اطلاعات و فایل معیوبی که بر اصر بدسکتور و موارد دیگر ایجاد شده است . یا در حین کپی کردن ارور داده است 
گزینه دوم مربوط می شود به لوح فشرده . تا به حال شده بخواهید یک موسیقی را از روی سی دی بر روی هارد کپی کنید ولی در 90 درصد ارور بدهد ؟ این گزینه مشکل شما را برطرف می کند . 
گزینه سوم بیشتر در شبکه کاربرد دارد و فعلا با این بخش کاری ندارم . این قسمت هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که شما در شبکه lan  یا بیسیم ویا.. دچار اختلال در انتقال شده اید . 
گزینه چهارم merge broken files می باشد . merge broken files به این صورت عمل میکند که اگر شما دو فایل دانلود شده نیمه و یا دو فایل دارید که یکی تغییر یافته و یا مشکل دار شده است و یا دوفایل خراب در یک پوشه دارید ابتدا ادرس 2 فایل را به برنامه داده و این برنامه خودش هر دو فایل را ادغام میکند تا فایل خروجی  بهترین حالت اجرایی را داشته باشد .

گزینه اول Copy files from a damaged drive را انتخاب کنید . کافیست پارتیشن ، درایو فلش مموری یا هارد اکسترنال را از این طریق انتخاب کنید . این قسمت فایل های شمارا که به دلیل مواردی مثل bad sector یا اسیب فیزیکی و یا…. دارای مشکل شده را بازگردانی میکند . به صورت اتوماتیک اسکن شروع و فایلی که دارای مشکل بوده است را بازیابی می کند .

2 آموزش کپی اطلاعات آسیب دیده از روی هارد CD یا حافظه جانبی

2. بعد از انتخاب پوشه یا پارتیشن بر روی کلید Next کلیک کنید . سپس باید مشخص کنید فایلی که بازیابی می شود در کدام پوشه ذخیره شود . 

3 آموزش کپی اطلاعات آسیب دیده از روی هارد CD یا حافظه جانبی

3. مرحله بازیابی یا رفع مشکل آغاز می شود . 

4 آموزش کپی اطلاعات آسیب دیده از روی هارد CD یا حافظه جانبی

4. دقت داشته باشید که بنده فایل معیوب ندارم و برای آموزش این مرحله را دنبال کرده ام . در صورتی که فایل شما مشکل داشته باشد در این قسمت رفع عیب می شود .

5 آموزش کپی اطلاعات آسیب دیده از روی هارد CD یا حافظه جانبی

5. بر روی کلید Next کلیک کرده و در مرحله آخر گزارش را مشاهده کنید .

6 آموزش کپی اطلاعات آسیب دیده از روی هارد CD یا حافظه جانبی

 6. بخش های دیگر نیز به همین شکل می باشد و تقریبا مراحل تکراریست .

7 آموزش کپی اطلاعات آسیب دیده از روی هارد CD یا حافظه جانبی

8 آموزش کپی اطلاعات آسیب دیده از روی هارد CD یا حافظه جانبی

9 آموزش کپی اطلاعات آسیب دیده از روی هارد CD یا حافظه جانبی

منبع:http://www.learning.asarayan.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.