اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT
اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT

تنظیمات درخواست دوستی در فیس بوک

فیس بوک دومین وب سایت برتر دنیا و اولین شبکه اجتماعی محبوب در بین کاربران می باشد که تا قبل از آمدن اپلیکیشن ها پیام رسان و اجتماع جزو پر مخاطب ترین وب سایتها در بین کاربران ایرانی بوده است . هر شبکه اجتماعی دارای یکسری مزایا و معایب می باشد که کاربران باید با استفاده از تنظیماتی که در برنامه وجود دارد این ویژگیها را تا حد قابل ملاحضه ای کنترل کنند . درخواست دوستی یکی از همین ویژگیها می باشد . بعضی از کاربران دوست ندارند دائم درخواست دوستی برای آنها ارسال شود یا فقط به دنبال یک فرد خاص در فیس بوک می گردند ولی با استفاده از گزینه هایی که یادشان هست نمی توانند فرد مورد نظر را پیدا کنند . به طور کلی در این مقاله میخواهم تنظیمات مربوط به درخواست دوستی در فیس بوک را مورد بررسی قرار بدهم .

  1.وارد حساب کاربری فیس بوک شوید . برای جستجو تخصصی دوستانتان بالای منوی تنظیمات بر روی "یافتن دوستان" کلیک کنید . قسمت بالای صفحه سمت چپ این امکان وجود دارد که تمام مخاطبان شبکه های اجتماعی یا حساب کاربری ایمیل را از طریق 6 وب سایت پیش فرض برنامه وارد فیس بوک کنید . فرض کنید می خواهید اطلاعات دوستانتان در جیمیل را وارد فیس بوک کنید . 
برای دسترسی به مخاطب‌های ‏‎Gmail‎‏، ابتدا وارد حساب کاربری شوید. 
2. روی ‏بیشتر‏ در منوی بالا کلیک کرده کرده وسپس روی ‏صادر کردن‏ در منوی که نشان داده می‌شود، کلیک کنید.

1 تنظیمات درخواست دوستی در فیس بوک

2 تنظیمات درخواست دوستی در فیس بوک

3. مخاطب‌هایی را که می‌خواهید دانلود کنید، انتخاب نمایید.

3 تنظیمات درخواست دوستی در فیس بوک

4. برای دانلود مخاطب‌هایتان روی ‏صادر کردن‏ کلیک کنید. دستورالعمل‌های روی صفحه‌تان را دنبال کنید و فایل را در رایانه‌تان ذخیره کنید. به طور پیش‌فرض فایل با «google.csv» نام‌گذاری می‌شود.
5. با کمک آپلودکننده فیس بوک فایل «google.csv» را در فیس‌بوک آپلود کنید . یک درخواست دوستی یا ثبت نام برای تمام کاربرانی که وارد کرده اید ارسال می شود .

 

جستجوی تخصصی فرد خاص در فیس بوک

فرض کنید به دنبال فردی می گردید که فقط نام دانشگاه یا محل تحصیل یا شهر محل سکونت آن را فقط میدانید . نگران نباشید با استفاده از جستجوی لایه ای در فیس بوک می توانید فرد مورد نظر را پیدا کنید . البته ممکن است مشخصاتی که شما وارد می کنید را فرد مورد نظر تغییر داده باشد . یکی از کارهایی که کاربران در حساب کاربری انجام میدهند تغییر مشخصات پیش فرض می باشد . 
کادرهایی که در سمت چپ مشاهده می کنید را تکمیل کنید . هر ویژگی که پر می شود وسط صفحه یکسری از مخاطبان به شما نمایش داده می شود .

4 تنظیمات درخواست دوستی در فیس بوک

از طریق گزینه "درخواست دوستی جدیدی ندارید" می توانید مشاهده کنید برای چه مخاطبانی درخواست دوستی ارسال کرده اید .

5 تنظیمات درخواست دوستی در فیس بوک

یکی دیگر از تنظیمات حریم خصوصی دوستی مربوط به ارسال درخواست دوستی می باشد که شما می توانید این گزینه را فقط طوری تنظیم کنید کهدوستان دوستانتان بتوانند برای شما درخواست ارسال کنند یا به صورت پیش فرض همه بتوانند درخواست ارسال کنند. این گزینه در بخش تنظیمات > حریم خصوصی قرار دارد .

6 تنظیمات درخواست دوستی در فیس بوک

منبع:http://www.learning.asarayan.com
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.