اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT
اخبار فناوری و شبکه

اخبار فناوری و شبکه

تازه های شبکه و IT

بهترین بازی های رایگان آندروید سال 2015

به گزارش وب سایت androidpit پانزده بازی در سال 2015 در کل دنیا بیشترین آمار دانلود و نصب را داشته اند . جالب است بدانید تمام Game های معرفی شده جزو ساده ترین و در پایین ترین سطح کیفیت از نظر دقت بازی بوده اند . (مثلا بازی پرندگان خشمگین در مقابل Call of Duty Ghosts) این آمار به شما کمک می کند تا در صورتی که علاقه مند به بازیهای اندروید هستید برای تست هم که شده یکی از این 10 بازی برتر را یکبار نصب و چند دقیقه ای از آن لذت ببرید .

  1. Angry Birds 2

Angry Birds پرندگان خشمگین (انگری بردز) محبوب ترین بازی پلتفرم اپل و اندروید است و نیاز به توضیح ندارد. داستان بازی بدین قرار است که خوک ها تخم مرغ ها را دزدیده اند و شما باید با استفاده از پرندگان مختلف و قدرت منحصر به فرد آنها خوک ها را نابود کنید. این بازی مبتنی بر قوانین فیزیک طراحی شده است. اگر در مرحله ای گیر کردید می توانید از قابلیت جدید عقاب نیرومند استفاده کنید.

1 بهترین بازی های رایگان آندروید سال 2015

 

2.Skiing Yeti Mountain

به نظر می‌آید که توسعه‌دهندگان، علاقه زیادی به آوردن بازی‌های خاطره انگیز و قدیمی به پلتفرم موبایل دارند. بازی Skiing Yeti Mountain به همان سبک بازی Skiing آتاری ۲۶۰۰ هست که البته در این بازی شما به جای آنکه از بین پرچم ها عبور کنید باید از جهتی که روی پرچم تعیین شده عبور کرده و به خط پایان برسید.

2 بهترین بازی های رایگان آندروید سال 2015

 

3.Brickies

بازی Brickies یک بازی جالب و هیجان انگیز در سبک بازی های سرگرمی برای گوشی های اندرویدی محسوب می شود. در حقیقت شما در این بازی باید قدیمی که ما در گذشته اونو بازی میکردیم رو دوباره بازی کنید. شما باید یک توپ رو به سمت دایره ای از توپ ها دیگه پرتاب کنید و توپ شما پس از پرتاب به سمت شما برخورد خواهد کرد و شما باید با حرکت دادن سطح خاصی اونو از دور شدن جلوگیری کرده و دوباره به سمت بالا پرتاب کنید. شما اگر به مربع های خاصی توپ شلیک کنید جایزه ای درافت خواهید کرد که باعث آسان تر شدن روند بازی خواهد شد.

3 بهترین بازی های رایگان آندروید سال 2015

 

4. Vainglory

اگر از طرفداران سبک MOBA و بازی های برگزیده آن مثل DotA و League of Legends هستید، از این به بعد باید بازی دیگری را به لیست عناوین محبوبتان در این سبک اضافه کنید. Vainglory توسط کارکنان سابق بلیزارد ساخته شده تا به نبردهای آنلاین در بازی های موبایل شور و هیجان تازه ای ببخشد.

4 بهترین بازی های رایگان آندروید سال 2015

 

5.Hardest Game Ever 2

Hardest Game Ever یک بازی بسیار جذاب و پرطرفدار و بازی شماره یک کشورهایی نظیر انگلستان ، کانادا ، استرالیا و آلمان میباشد.همانگونه که از نام بازی پیداست این بازی شامل مجموعه از سخت ترین مینی گیم های دوران ها میباشد و شما باید در برابر اتفاقات بازی سریعترین واکنش را بدهید و افزایش شدید آدرنالین خونتان را احساس کنید.از ویژگی های بازی کنترلر ساده و سه دکمه ای ، دارابودن ۲۴ مرحله جذاب و چالشی ، گیم پلی ساده ولی اعتیادآور ، تنوع در مینی گیم ها ، گرافیک مناسب ، حجم کم و… میباشد که هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از تک اندروید دریافت نمایید.

5 بهترین بازی های رایگان آندروید سال 2015

 

6. Wire Defuser

Wire Defuser نام یک بازی فکری جذاب و هیجان انگیز برای اندروید است که در آن باید پازل های مختلفی را برای خنثی کردن بمب ها حل کنید و سیاره خود را نجات دهید. در هر سطح از بازی دکمه ها و کلید های مختلفی به شما نمایش داده می شود که شما باید با مهارت فکری خود رابطه آنها را حدس بزنید و بمب را خنثی کنید. کلید ها و دکمه ها در هر مرحله به صورت زنجیره به شما نمایش داده می شود که باید در مدت زمان مشخص از آنها عبور کنید تا جلو منفجر شدن بمب را بگیرید.

6 بهترین بازی های رایگان آندروید سال 2015

 

7. Forsaken World Mobile

در بازی Forsaken World Mobile MMORPG وارد جهان ماجراجویی ، افسانه ای ، اسطوره ای و فانتزی شده و ماموریت های خودتان را به انجام برسانید. این بازی در ابتدا باری سیستم عامل ویندوز طراحی شد که اکنون نسخه جدید آن باری دستگاه های اندرویدی نیز تولید گردید. این بازی آنلاین است و شما باید به اینترنت متصل باشید. دشمنان اساطیری را برای همیشه از بین برده و آن ها را به کام مرگ بفرستید. گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی و گیم پلی آن به صورت اعتیاد آور عرضه شده است

7 بهترین بازی های رایگان آندروید سال 2015

 

8. Luna League Soccer

Dream League Soccer یکی از زیباترین و هیجان برانگیزترین بازی های مدیریت فوتبال برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به هدایت تیم مورد علاقه ی خود دعوت می نماید! این بازی که به صورت رایگان می باشد این گونه در پلی استوری معرفی گردیده است که : “فوتبالی که ما همیشه از آن یاد می کرده ایم اکنون دچار دگرگونی شده است! Dream League Soccer شانس شما برای ساخت برترین تیم فوتبال کره زمین می باشد!” در این بازی شما می توانید بازیکنان جدید را به خدمت بگیرید، استادیوم خود را ارتقا بدهید و با قرار دادن تمرین های مختلف برای تیم خود آن ها را به شکوهی که در ذهن تان متصور هستید برسانید!

8 بهترین بازی های رایگان آندروید سال 2015

 

9. Driver Speedboat Paradise

Driver Speed boat Paradise جدیدترین بازی کمپانی معروف Ubisoft Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است که همین چند دقیقه پیش به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید تا احساسی سرشار از هیجان با انجام مسابقات قایق های تندرو را در تبلت و یا موبایل اندرویدی شما به ارمغان بیاورد! در این بازی فوق العاده زیب، شما در نقش یک جوان کم تجربه و جویای نام, بی پروا و عشق سرعت قرار میگیرید که پا در جای بزرگان گذاشته و وارد مسابقات قایق رانی جهانی شده اید و می خواهید اسم و رسمی برای خود پیدا کنید! در مکان های عجیب و غریب حرکت کنید، قایق خود را مجهزتر کنید و به بهترین فردی تبدیل شوید که تا به حال در این تورنمنت شرکت کرده است! البته در میان شاید اتفاقات ناخوشایندی برای شما رخ دهد برای پیش گیری باید به پلیس کمک کنید تا جلوی گروه مافیای این مسابقات را بگیرد! به طور کلی گرافیک خیره کننده اچ دی، صداگذاری بسیار مهیج، جلوه های خیره کننده و کنترلرهای لمسی عالی تجربه بهترین بازی رسینگ این بار از نوع قایق رانی را برایتان به ارمغان می آورد.

9 بهترین بازی های رایگان آندروید سال 2015

 

10. Silly Sausage in Meat Land

این ماجرای سوسیس احمق در دنیای گوشت هاست!
کنترل سوسیس در این بازی فقط با حرکت انگشت روی صفحه نمایشگر است و او هر جا جهت حرکت هوا عوض شود کش می آید!
اگر میخواهید در جایی ثابت بمانید فقط کافی است خود را به هر قسمت از سطح متصل کنید.
داشتن بدنی که بتواند هر چقدر که میخواهید کش بیاید خیلی به درد بخور است!
این بازی همه اش حرکت به جلو نیست. در بین راه چرخ گوشت هایی هستند که میخواهند شما را بخورند، پس مواظب باشید زیاد هم کش نیایید وگرنه قیمه قیمه تان میکنند!

10 بهترین بازی های رایگان آندروید سال 2015

 منبع:http://www.learning.asarayan.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.